höger regel

idag sov theo hela natten, han somnade 23.00 och vaknade halv 10 och då gick vi upp =) igår köpte vi massa presenter till han.. ett bil tält typ, en stoor bil som låter, en annan stor bil, en barnleksak som snurrar när man trycker på den. massa kläder.. leksakerna kostade mkt och kläderna runt en 1000 lapp .. så nu är man rätt så fattig igen.. vi ska lite mer saker när nästa lön kommer.. men vi ska höra oss runt va alla andra har köpt först. en pulka och lära gå bil, måste han få. om det blir av oss eller ngn annan vet vi inte än. 

igår bråkade jag och rickard lite på a6, rickard blev irriterad för att jag gick på fel sida. han sa att det är höger regel.. hmm.. det tror jag inte. men det kanske det är ..:O

nu vet jag va mamma ska få i julklapp 500 kr på hudoteket. alexander vet jag inte. gabriella vet jag, men det skriver jag inte här för hon snokar här ibland..:P haha rickard vet jag inte heller va jag ska köpa till, ge mej tips!! :) det är så svårt att köpa till han, sen är det inte speciellt kul att ge han en tröja heller.. har kollat runt lite på hemsidor efter något kul och annolunda.. men hittade inget  :(

igår satt jag och theo i sängen och kollade på barnprogram , han tycker det är jätte roligt med tecknat =) efter en stund trillar han baklänges och slår i huvudet lite.. han somnade, han måste ha varit jätte trött . han fick han sova på mej medans jag kollade på rockstar supernova .. älskar det programmet. lukas är bäst, han är sådär sliskig och dan som dom ska vara.. han sjunger jävligt bra med :)

nu sitter theo på golvet och kollar på tecknat samtidigt som han gnisslar tänder, ska snart göra han sällskap =)

Kommentarer
Postat av: Emma

hej
hittade hit idag
läste din förlossningsberättelse. kul att läsa eftersom den inte e "förskönad"
allt e inte en dans på rosor, vilket man kan få för sig i vissa bloggar med unga mammor
fortsätt så!

2007-11-25 @ 14:36:44
Postat av: Jenniien

Hon gick i vecka 13 idag:)
Så kul! Har köpt en sån bebiströja till henne nu, sen en rockstarbaby napp och nappflaska:P kul att köpa sånt ju! Och hon kommer ju behöva hjälp med allt sånt! MEn hon fyller 17 i januari också så då kan hon också få lite:)

2007-11-25 @ 22:06:05
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0