Godmorgon och näseblod

inatt har theo sovit bra :) han somnade halv 10 och vaknade vid 6 typ då flyttade jag han till våran säng oc då somnade han om på en gång. sen vaknade jag runt halv 7 av att någon spelade hög musik , techno musik så det dunkade på rätt regält.. sen när det äntligen blev tyst så kände jag att min näsa började rinna, tog lite papper som jag hade bredvid sängen.. pappret blev knall rött. jag hade näsblod :S jag har aaldrig näseblod .. nu har det äntligen slutat och theo har ätit frukost.. så funderar på att gå och lägga mej igen är jätte trött.

igår kom linda hit och lämnade en super fin inflyttnings present :) sen åkte vi och handlade med rickards pappa och linda. Det blev rätt så mkt mat :) köpte fel blöjor, tyvärr. Råkade ta vanliga blöjor istället för byxblöjor.. det va iaf 12 mer i dom vanliga blöjorna än  i byxblöjorna, och det är bra för så mkt theo skiter nu försvinner blöjorna fort. rickards pappa va jätte snäll och bjöd oss på all mat vi hade handlat :) efter att vi hade handlat gjorde jag tacos, gott :) och theo fick äta kycklinggryta på burk , han tyckte det va gott.. han äter nog precis allt, han är som jag :) är glad för att han inte har ärvt rickards kräsenhet när det gäller mat ! när vi precis hade ätit upp kom rickards kompisar och dom satt och spelade poker ett tag. sen nattade jag theo, och dom åkte hem runt 10-11 . vi  kollade lite på hannibal och svensson svensson :) rickard  klev upp klockan 5 och åkte till jobbat, han slutar la vid 1-2 eller nått. Och ikväll ska vi vara med jimi,lollo och moa :)

men nu ska vi ta och sova igen, ska bara byta blöja på min skit unge :) föresten så va han så otroligt söt i sin nya fleece dress, måste lägga upp en bild sen :)
JOO RICKARD BYTTE EN BAJSBLÖJA IGÅR..WOOOW ! hahaha

Kommentarer
Postat av: Jenniien

haha, har han inte bytt bajsblöja innan:P Jag tvingade Jonny och nu gör han oftaste det;) Jag har ju hobom hela dagarna ju, så när han är här eller vi är hos honom, då är blöjbytena hans:P

2007-11-06 @ 08:50:09
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0