god natt :)

nu ska jag och theo gå och lägga oss, får se hur lång tid det tar innan theo somnar idag.. tror han kommer somna rätt fort han har inte sovit så mkt på eftermiddan :) imorgon ska linda passa theo medans jag jobbar, så rickard kan få sova.. den latmasken .. aja :P efter jobbet ska jag nog ner på stan en sväng .. eller får se kommer bara bli så sugen på att köpa kläder till theo, och det har jag inte pengar till nu..

åhh va jag vill till öppna förskolan imorgon, men ska ju jobba ! :( men ska prata med jobbet när jag har skrivit på kontraktet om jag kan jobba varannan onsdag eller nått sånt, för nu när jag jobbar så blir det inte att jag och theo hittar på saker.. tråkigt för både han och mej ..innan va vi jämt ute och gick, men inte längre :(   

nu ska jag ge theo kvällsmat, ska passa på och plocka undan medans han äter.. han har ju blivit stora killen nu om kan hålla nappflaskan helt själv :)

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Jo, den gick jättebra faktiskt! Ingen smärtlindring alls, inte alls som jag tänkt mig, todde jag skulle skrika efterd et ena och det andra, men skönt att klara det utan också ju! Men om jag hade hunnit med det hade jag nog tagit något, jag är inte den som tycker det är macho att föda utan precis;)
Hehe.. Okej, jag vill jobba, ta körkort och läsa upp vissa kurser! Men sen så:P

2007-11-13 @ 23:07:32
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0