god kväll

fotograferingen gick jätte bra idag, fotografen var lite skum theo bara satt och kollade på han som om han vore en idiot.. jag skattade lite åt han iaf . han försökte med allt möjligt theo vägrade skratta.. sen killade jag med mitt hår i hans ansikte då börjar han skratta  :) fick kolla på korten han tog bara 4 stycken, men linslus som theo är behöver man inte ta mer kort.. valde ett som jag tyckte va finast =) så får jag det hem skickat om ungefär 2 veckor.. längtar :)

sen åkte vi ner på stan och gick lite.. hittade 3 super fina bodys jag ska köpa till theo lägger upp bilder på dom.. men färgerna blev inte alls bra när jag tog kort . sen gick vi och handlade lite och efter det gick vi hem till mamma, och theo spydde över mina kläder :( men men sånt händer.. ronja har det inte lätt , theo har börjar jaga henne och han ger sej inte han kryper efter henne så fort han kan..

imorgon ska jag till skolan klockan 8 och ha nationellt prov i engelska.. sen ska jag hem och klockan 11 ska jag till jobbet, efter det ska det städas och sen ska vi antagligen vara med lollo och jimi och lilla moa såklart :)

inatt ov theo bredvid mej heela natten det va så mysigt.. brukar ha problem med att sova med han för han tar så stor plats.. men nu hade vi ju heeeela sängen för oss själva :) fast inatt ska han få sova i sin egna säng, så han inte blir för bortslämd och tror att han jämt får sova i våran säng. ska försöka natta theo nu igen, förhoppningsvis somnar han på en gång =)  

image139



image141


 

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Fina bodies:) om du vill ha lite häftiga tryck så finns det på gladagrodan.se, då behöver man bara köpa lite olika bodies och sen strycka på dem:) lite kul om man orkar pyssla med det!
Fina bilder förresten:)

2007-11-16 @ 10:28:57
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Paula

Vad fin översta bilden är!! Hur gammal är du?

2007-11-17 @ 01:01:30
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund
Postat av: Tessan

Måste bara säga att Theo är sjukt söt ! :) Kram

2007-11-25 @ 14:32:59
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0