gnissla tänder

jag är så arg och irriterad min mobil har gått sönder..  displayen är svart det ända man ser är en vit spricka ..  så kommer få betala 1200 för att laga den , och det har jag inte råd med :(  aja men det löser sej.

igår storhandlade vi det gick på 1800kr, 2 blöjpaket, en stooor box välling, 2 olika gröt sorter. barnmat nappar osv.. det är dyrt med barn saker.. men det blev en hel del andra saker med.. idag ska vi nog handla julklappar och så.. ska se om jag kan släpa med rickard till a6.. behöver nog ett och annat lycka till.. nu vet jag va jag ska köpa till mamma i julklapp, men hon fyller ju år den 30 december så måste klura ut nått mer.. har ingen aning om va jag ska köpa till gabbie och alex.. men till theo kommer det iaf bli lätt att köpa julklappar =)

theo har börjat gnissla tänder jätte mkt nu och det lååter så äckligt.. rickard får typ rysningar och kan knappt vara i samma rum :P haha.. men jag har börjat vänja mej ..


image151

Kommentarer
Postat av: jonna

aaw, sötnosen!

2007-11-27 @ 22:21:00
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0