fotografering

idag vaknade vi runt 7 av av det va grävmaskiner och borrar utanför vårat sovrums fönseter.. kunde verkligen inte sova låg baara och busade med theo i sängen. sen somnade han om och det gjorde jag med i allt ljud :O sen gick jag upp och gjorde mej i ordning. linda och henns kompis kom vid 11 och hämtade theo dom skulle vara barnvakt idag så rickard kunde få sova.. theo hade varit jätte snäll, och han fick ett par fina vantar :) han blev jätte glad när han såg mej :)

imorgon ska jag bara jobba till halv 2 för ska fotografera theo i huskvarna halv 3.. tänkte hinna hem först och duscha av mej så man inte luktar pasta. och efter det blir det nog attt vi går på stan :) vet inte va han ska ha på sej för kläder det mesta är skitigt.. och ska inte tvätta förens på lördag för det va fullt hela veckan så kunde inte få en tidigare tid :( men får väl rota fram något i värsta fall får jag väl tvätta för hand, han måste ju vara fin på bilden :)

men nu ska jag bada theo, sen ska han få middag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Byxorna Theo har på sig i inlägg "theo är gryyymmmmast =)" va skit coola (: var har du köpt dom?

2007-11-14 @ 19:31:36
Postat av: nattiz

Din Theo är underbar=D

2007-11-14 @ 20:22:15
URL: http://naaattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0