första dagen på jobbet :)

det gick jätte bra på pastabageriet idag :) hade jätte roligt, och trivdes verkligen  och maten va super god ! han så åt mej att sluta söka andra jobb. så får hoppas på det bästa , det lät ju posetivt iaf:) ska jobba imorgon också så får se vad dom säger efter det.. det är riktigt sköna arbetstider 12.30-14.30 då är jag inte ifrån theo så länge.. :) När jag kom hem efter jobbet så va det jätte stökigt här hemma så ställde mej och städade sen åkte rickard till jobbet och jag och theo somnade en stund, sen städade jag ännu mer.. ussh hatar att städa. mamma och lars kom och kollade på lägenheten, dom tyckte den va fin :) dom lämnade lite leksaker som min morbror gav till oss, det va jätte bra leksaker inte massa små grejer det va stora roliga leksaker som han verkligen kommer tycka om. en sak va en liten trumpet den lär vi ju bli rätt trött på sen när theo har lärt sej hur man blåser i den men det dröjer nog ett tag :)

duktig man känner sej nu när man 'har' jobb, läser engelska och snart matte i skolan, tar hand om ett barn och sköter hemmet, de ni ;P haha

rickard ska börja jobba natt nu istället vet inte riktigt vilka tider det är som gäller men rickard trodde det va typ 21.30-06.00 ska bli roligt att kunna umgås med han på kvällarna så man slipper sitta själv och då får han mkt mer tid med theo .. men kommer bli jobbigt att sova själv . han kmr jobba söndag natt tills onsdag natt.. :)

nu ligger theo och sover men han vaknar nog snart och vill ha kvällsmat, och efter det ska jag lägga han för natten .Imorgon ska vi kanske vara med jimi och louise, ska bli jätte roligt om det blir så .. annars är vi antagligen med dom på lördag . :)

image132

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kan du känna dig duktig för, inte alla som klarar det!=)

2007-11-08 @ 21:49:25
URL: http://sandrasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0