9 november

svar till anonym: jag bodde där med rickard och theo, och det är liljeholms parken som theo gungar i :)

är så trött på en viss person, så det finns inte ! men men.. idag gick det bra på jobbet, det är jätte trevligt attt jobba där ska jobba nästa vecka med. dom beställde byxor till mej idag med XXS måste jag ha, va smal man känner sej haha.. men det är stora storlekar, men ändå ;) haha ! fick beröm idag han sa att jag va väldigt snabblärd.. kan en del pasta rätter utan till nu :) 

det snööade idag när jag gick hem från jobbet blev så glad, men det va riktigt kallt.. så det är nog dags för att börja med overål till theo snart, så han inte fryser ! nu står theo här och håller i mej i benet och försöker dra sej upp, så jag ska sluta datanörda mej nu och umgås med theo :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej (: hur gammal var du när du flyttade hemifrån? Eller var det i samma veva som theo föddes kanske?

2007-11-10 @ 12:24:02
Postat av: Anonym

skulle vara intressant om du skrev lite om tiden som gravid och förlossningen :)

2007-11-10 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0