6 november

idag gick jag upp vid 9 passade på att duscha medans theo låg och sov, va precis klar i duschen när jag hörde ett pip från sovrummet theo hade vaknat.. så gav han frukost och sen lekte han i monsterbilen medans jag sminkade mej =) sen gick vi till friadalen och gungade theo tyckte det va jätte roligt, en liten stund iaf .. hehe sen gick vi in till skolan och pluggade på engelska orden jag hade tills idag det gick bra på föhöret kunde alla utan 1 :) sen hade jag nationella muntligt, det gick inte lika bra har lite svårt för att prata men är jätte duktig på att läsa skriva och memorera ord i engelska. nu har jag bara 2 eller 3 engelska 'lektioner' kvar sen är jag klar med engelska A :)

efter skolan tog vi bussen up till a6 skulle möta anki, det va ett bra tag sen vi sågs nu .. kom fram före henne så jag gick in i foto affären och frågade om man kunde framkalla bilder som man hade i minneskortet på mobilen och det gick jätte bra :) så valde ut 8 bilder som skulle framkallas. sen kom anki och då gick vi och åt vet inte vad stället hette men man fick göra sin egen sallad, jag hade ost,skinka,pasta,kyckling och majs.. sen sallad gurka tomat och dressing såklart. jätte gott blev det. vi gick in på kappahl och anki köpte lite nya kläder till petra och theo va så kinkig så tog ut han ur barnvagen och satte han i lekhörnan han hade jätte roligt och skrattade och busade, när vi skulle gå därifrån blev han jätte arg , men han lugnade ner sej sen. runt 4 tog jag bussen hem när jag sitter på bussen så kommer jag på att jag glömde hämta korten så det va bara att hoppa av bussen och ta nästa buss tillbaka till a6 och hämta ut korten, dom blev helt okej så ska framkalla ännu mera på theo snart igen :)

theo har börjat 'säga' ma mam ma han säger ju inte mamma men han har lärt sej ma ljudet iaf :) jätte sött ! nu ligger han och sover i vagnen han somnade på bussen hem, det va två tjejer som kommenterade theo på bussen innan han somnade.. titta vilken söt bebis - åh kolla hans fötter , -han ler.. och såvidare :) jaag vet theo är världens sötaste, men kan inte direkt kalla han bebis längre .. men men :)

imorgon ska vi till öppna förskolan , ska bli roligt. men tyvärr så kommer inte lollo , moa är sjuk den stackaren :( men jag och theo ska nog komma och hälsa på henne i veckan, om vi får :) vi ska fotografera theo och moa på öppna förskolan den 15 tror jag det va :/ theo är först ut klockan 14.30 sen moas tur 14.35. måste köpa en jätte snygg tröja till theo på lindex, en cardigan (den är finare i verkligheten än på bilden). sen så ska han ha sin röd och svart randiga tröja med döskalle 'sjalen' och sen dom svarta jeansen med nitbältet till. jätte fin kommer han bli :) 



ikväll är mitt favorit program desperate housewifes, det är så himla bra. ush jag har börjat kolla på våra bästa år hatar verkligen det programmet och har alltid gjort men nu är jag så nyfiken på vem mördaren är så måste kolla på det.. hehe. någon som vet vem det är som mördar alla i salem? hah :P funderar på att ställa mej och göra gulasch som jag och theo kan äta ikväll.. eh får se. ska iaf söka ett till jobb nu, så har snart sökt 4 stycken. De ni ! :)

image124


image125


image128

har ni någonsin sett finare ögon än hans!?

image130

Kommentarer
Postat av: Alex

skönt för dig att engelskan snart är klar =)
vad söt han är lillen =)

2007-11-06 @ 18:14:44
Postat av: Jenniien

Jag kolalr också på, det och kan inte sluta, vill veta vem som är mördare! Men jag vet att det är någon man inte alls tror.. Helt otippad.. hmm..

2007-11-06 @ 20:43:37
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Marie

det e marlena som e mördaren...

2007-11-06 @ 21:35:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Marie

hon är typ hypnotiserad , fast dom som "dör" dör inte på riktigt dom hamnar på en ö med stefano

2007-11-06 @ 21:55:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Anonym

det är marlena som är mördaren , fast det är inte den riktiga marlena , utan det finns 2 :) så det är fejk marlena som mördar eller vad man ska säga :)

2007-11-07 @ 10:41:30
Postat av: Linn

din lilla plutt var bra söt han med! :) fast tobias e ju min lillebror.. :P

2007-11-07 @ 16:40:48
URL: http://napmil.blogg.se
Postat av: Linn

jag kollade på den där grå och svart randiga tröjan igår och tyckte den var hur fin som hellst! Men de fanns inte i Tobias storlek :P

2007-11-07 @ 19:03:13
URL: http://napmil.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag har nog aldrig i hela mitt liv sett en sötare liten kille! herregud. helt sjukt söt!! :)

2007-11-14 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0