5 november

igår gjorde jag potatisgratäng med kött till, blev verkligen jätte gott :) rickard åt också.. och theo fick med smaka lite :) sen städade jag och plockde lite i theos rum.. när vi är klara där inne så ska han få börja sovaa i eget rum.. men det dröjer nog nån månad tills vi är klara, vi ska köpa små bord och stolar på ikea.. och andra saker så det blir mysigt. nu har vi satt upp bokstäverna på theos dörr iaf, så alla vet att det är hans rum :P Igår kom rickard hem med en feeeeet godispåse för att han trodde jag va godis sugen, visst det va jag men måste sluta äta sånt.. har varit jätte onyttig dom senaste veckorna och det syyyns verkligen på mej, tyvärr :/ man skulle ha så som vissa har det att man kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt, avundsjuk man blir på sånna ! hehe ..
 
inatt har inte theo vaknat en enda gång, han vaknade klockan 8 och då fick han frukost.. efter det blev han jätte trött så la han igen och sen somnade jag också om. såå skönt. Gick på stan en sväng med theo på eftermiddagen försökte hitta en farsdag present till rickard, men hittade verkligen ingenting.. har ju knappt några pengar så det får ju inte vara så dyrt heller.. hmm , men jag kommer säkert på något. Åt på mcdonalds på stan med. Efter det gick jag hem till mamma och vi gjorde köttgryta tillsammaans .. den blev god :) ush va jag har ätit idag...

theo älskar verkligen denna videon mi skickade till mej, han blir jätte glad och okontaktbar han bara tittar på börnen och skrattar.. har lyssnat på den så mkt så nu tycker jag också den är bra :P hehe :
http://www.youtube.com/watch?v=cuZAnFTNajg

ska lägga theo snart och då ska jag passa på att städa lite.. och kolla på prison break såklart =) sen ska jag gå och lägga mej.. ska upp tidigt imorgon för ska till skolan och ska hinna laga mat innan dess.. det blir gulasch imorgon :) sen ska jag gå lite tidigare till skolan så jag hinner gunga theo lite i lekparken innan.. Skit också har glömt göra läxan så måste göra det nu....

jag måste verkligen köpa en riktig kamera, men har inte råd :(  ska försöka spara ihop..

image121

image122





Kommentarer
Postat av: Jenniien

jag har också varit jätteonyttig nu:S usch usch!!

2007-11-06 @ 08:54:10
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Anonym

Bor du på rosenlund?

2007-11-07 @ 14:45:11
Postat av: bella

vad söta ni är tillsammans :)

2007-11-15 @ 13:39:15
Postat av: Anonym

du är sjukt söt tjejen, och theo också!

2007-11-17 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0