4 november

igår gjorde jag fläskpannkaka till lunch och till min förvåning gillade rickard det.. :O hehe. han fick tvättmaskinen såld för 1500 :) sen på kvällen kom louise och hämtade oss så åkte vi hem till dom.. vi åt hamburgare med pommes och kollade på en film, den va inte speciellt bra. men det va roligt hos dom iaf, vi åkte hem vid 1 därifrån sen somnade vi på en gång när i kom hem. stackars rickard som gick upp vid 5 idag för att han skulle till jobbet..
idag ska vi nog bara vara hemma, rickard kmr nog ligga och sova nästan hela dan när han kmr hem från jobbet.

theo har blivit så himla stor han ser inte ut som en bebis längre snarare som en liten pojk. han ställer sej upp med hjälp av saker helt utan problem.. och kan krypa  fort nu. på onsdag blir han 8 månader. va tiden går fort.. det känns som det va ett par veckor sen jag låg på bb ..
men ska gå och se vad jag ska göra för mat idag..

image120

Kommentarer
Postat av: Caroline

du har världens sööötaste unge :)

2007-11-05 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0