:)

har inte skrivit på ett par dagar har inte haft tillgång till internet.. jag har bott hemma hos mamma sen i söndags, jag och R behövde komma ifrån varandra lite. Igår fikade jag och R lite innan jobbet satt och pratade lite.. och idag lekte vi i lekparken tillsammans =)

iförr går upptäckte jag att theo håller på att få en till tand där uppe , den har spruckit upp helt.. sen bredvid den kommer det snart en till, man känner den genom tandköttet.. så nu har min lilla kille 3 tänder och snart 4, stolt jag är :) Theo älskar när man blåser han på huvudet han skrattar jäämt och tycker det är lika kul varje gång, knasboll :) sen har han görjat digga till musiken genom att vifta med händerna i tackt med musiken.. svårt att förklara men det är väldans sött :)

några sudddiga bilder :/


image145


image146


image147

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

Ville bara säga att du gör ett så bra jobb med din son, jag känner inte dig, har aldrig träffat dig men ändå. (: En stor elosch (eller hur det stavas) till dig (:

2007-11-21 @ 17:51:10
URL: http://sandraliie.blogg.se
Postat av: Jenniien

kul med nya tänder:P V har fått 3 nu denna veckan och en till är på väg, det är "huggtänderna" som kommer så nu får han 16 tänder! måånga, helt fullt ju:P

2007-11-21 @ 21:21:05
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0