18 november

jag är jätte dålig på att blogga på helgerna, men ska försöka bättre mej :) igår skulle vi ha varit med jimi,lollo och moa.. men det blev aldrig något :/ sen skriv mi till mej på msn och frågade om jag ville festa..velade fram och tillbaka och tillslut bestämde jag mej för att hänga med.. har inte gjort något på hur länge som helst. mötte henne vid pinoccio, så fick jag en grogg , haha. handlde lite powerking och sen groggade vi lite hemma hos henne. efter det tog vi bussen till råslätt, åkte till en som hette dennis.. men iaf under buss resan så va jag så sjukt kissenödig kunde knappt hålla mej.. sen hoppar vi äntligen av bussen så jag skyndade mej in i en buske :P haha.. :/

hade inte sååå himla kul.. men det va väldigt trevligt att umgås med mi och nelly :) saknade theoo jätte mkt.. han hade sovit bra inatt. dom la sej vid 10 och sen vaknade han vid 5 första gången.. och gissa vem som fick ta och trösta han då.. joo jag :/ sen gick jag och theo upp klockan 9 jag gjorde nyponsoppa till mej och välling till theo och satte oss i soffan och mös =) ska la snart väcka rickard men han lär ju inte gå upp än på ett par timmar.... :/ 

mår la lite sisodär idag.. är inte direkt bakis, men har dåligt samvete för att jag gick ut. jag fattar inte hur killarna kan vara ute hela tiden och inte ens få en gnutta dåligt samvete :S

snart är det theos första juuul det ska bli så roligt, och va han kommer få en massa julklappar av oss ! :) sen fyller jag 18 år i januari , och theo blir 1 år i mars och efter det fyller rickard 22år i maj :) det är två månader mellan oss alla , det är lite roligt, och alla fyller i början av månaden mee. längtar tills den 25 så man kan börja handla julklappar =D

nee nu ska jag inte sitta här längre ska mysa i soffan med min theo, igen =)


Kommentarer
Postat av: Jenniien

var det första gången du var och festade efter du fick honom?? Man ska inte ha dåligt samvete, man måste få roa sig ibland! Men jag vet ocksp hur det känns:P

2007-11-20 @ 10:51:13
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Sara

Din lilla latmask där, klart du tappar läsare om du inte updpaterar... de e inge kul att läsa då! Tänk på de stora bloggarna, de har inte paus några dar för de "inte känner för't"
Kom igen! Uppdatera oss me bilder o historier! :)

2007-11-20 @ 13:27:03
Postat av: Amanda

Jag håller med "sara , man orkar ju inte kolla när det nästan alltid ligger gamla inlägg . När det kommer nya njuter jag av att läsa !

2007-11-20 @ 17:27:38
Postat av: svea

klart du ska ut och festa, Det kan man göra fast man har barn, söt son värkligen!

2007-11-21 @ 11:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0