1 november

idag skulle jag upp tidigt och tvätta men vaknade klockan 9 och då va rickards mamma klar med våran tvätt.. man tackar, men hädan efter vill jag tvätta själv.. det är la inte så roligt för henne och hålla på med våra smutsiga kläder.. men det va väldigt  snällt iaf :) sen duschade jag medans theo och rickard sov, när jag va klar hörde jag konstiga ljud från sovrummet gick och kollade, det va theo som höll på att busa på rickard medans han sov. Igår gick theo och la sej klockan 10 men han satt i sängen och lekte själv i en halvtimme sen somnade han.. sen sov han tlls klockan 5 och började skrika flyttade bara han till våran säng och då blev han tyst som en mus och  sov ända tills klockan 7-8 :) skönt !

idag har jag och gabriella(min syster) varit på stan gabriella köpte ett par snygga skor till theo, liknade converse typ. Theo fick en fleece dress också, den hade öron på luvan .. jätte fin va den ! :) sen åkte vi upp till a6 och gabriella bjöd mej på soya.. hon shoppade loss ett par högtlare , en jacka , byxor lite halloween prylar.. jäkla rikemansbarn :) haha. det satt 3 killar i typ 20 års åldern och tittade på oss hela tiden på soya, och då menar jag verkligen heeeela tiden, först trodde jag att jag inbillade mej. men sen sa gabriella det med. hmm.. hatar folk som stirrar , det är bättre och komma fram och hälsa. Brukar möta gamla klasskompisar på stan, , men dom har inte ens mage att hälsa dom bara glor :S ni vet vilka ni är......

Idag mötte jag KOFFE på hm :) länge sen man såg han.. sist jag träffade han va på en fest och då vi gjorde vårat party trick tillsammans, 'krabban' ! haha det är ett dansteg vi såg i en film så hiimla fult, men så otroligt roligt. Det va kul och se han :) mötte också Rickards pappa och syster på a6 som va ute och små shoppade =)

theo har varit rätt så arg idag, han har inte varit ledsen man har verkligen hört att han va arg.. han tycker inte om att ha så mkt kläder på sej när han åker vagnen.. men det måste han ju så han inte blir förkyld . har inte kunnat ta några nya kort på theo på sistone, för kameran är full. ska sitta och radera någon dag. jag har ju alla kort på datorn , men tycker ända det är lite tråkigt att radera kort på theo.. hehe

image119
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0