stora killen :)

theo har börjat sova hela nätterna nu, jag är så himla glad :D idag har vi varit på BVC theo väger 10.920 och är nästan 73 cm lång :) han är stor nu.. han har iaf börjat plana ut vikten nu när han har börjat krypa, det syntes tydligt på hans kurva. det började plana ut för en månad sen och det va då han började krypa :)

efter BVC åkte jag till Öf för en gångs skull, det va jätte trevligt.. vi gjorde pepparkakor och garnerade dom.. jag skrev theo med silverpärlor på ett stort pepparkaks hjärta.. blev rätt så fint :) men pepparkakan är typ trasig nu :( vi va itne så många på Öf idag det va jag,lollo,lotti,jennie och sofia bara.. tyckte det va synd att inte tanja och anki va där .. men men kan ju gå när jag har ledigt från jobbet under jul.. eller då kasnke dom me har stängt. aja det löser sej ! bilderna som vi tog för tre veckor sen har kommit med.. han blev jätte fin :)
imorgon har jag äntligen tvätt tid igen, det är så jäkla svårt att få tid här.. har inte tvättat på 2 veckor, ush ! och på lördag ska vi vara barnvakt åt hampus och oliver.. sen får vi se va som händer.

igår när jag och mamma va på stan mötte vi dina(mammas jobbar kompis) och hennes dotter sara som är en månad yngre än theo. vi gick och fikade.. sara gjorde massa högljudda ljud och då blev theo jätte rädd och sträckte sej efter mej, sen drog han ner underläppen och började gråta.. haha stackarn :P

bläää va tjock jag har blivit kan inte kolla i spegel utan att må dåligt.. jag känner mej stor som ett hus :(

rickard ska starta ett 'företag' eller va man ska kalla det.. va det är förnått får ni veta senare.

jag skriver inte speciellt mkt nu för att jag tycker det är tråkigt att skriva när jag inte har några nya fina bilder att bjuda på..

här är iaf ett par gamla.. fina bilder :)

image152



image153

image154


image155

image156

image157

image158

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina sänglakan, har likadana fast i rosa. Är din son kort eller är min dotter lång? Hon är med 73cm men väger 7150g. . .?

2007-12-05 @ 23:47:06
Postat av: Anonym

har ni inget spjälsängsskydd?

2007-12-05 @ 23:48:26
Postat av: Lina

uppdatera oftare!!

2007-12-08 @ 14:24:29
Postat av: Jenniien

men vad var det för kommentar, har ni inget spälsängsskydd. Som om man MÅSTE ha det! Ibland är dte ju bara i vägen ju!

2007-12-08 @ 14:33:10
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0