städaa

nu ligger theo och sover han somnade halv tio.. skrek i ca 5 minuter sen somnade han =) jag, theo och rickard ska julklappshandla i myskläder imorgon .. haha. jag gilllar inte jeans men brukar inte vilja gå ut i mjukisbyxor heller.. men nu har jag ju nya så kan ju göra det ..   

dagens hyss:
bajsat på golvet
slängt ner en full rulle toapapper i toan

haha han är söt ! =)


nånting jag verkligen hatar är när folk klipper av hundarnas öron så dom blir spetsiga, detta gör dom för att hunden ska se farligare ut ! jag tycker det är helt sinnessjukt.. uuuuush ! såg en doberman idag med klippta öron så dom blir spetsiga..ville bara gråta.. ena örat va inlindat i något så dom just skulle bli spetsiga ! fy fan säger jag bara.. tänk så skulle vi klippa i era öron , så kanske ni inser hur elakt och egoistiskt det är.. det lär ju göra så himla ont på den stackars lilla hunden ! hundar är till för sällskap och inte för att skrämma och anfalla annan folk.. hallå vakna upp ! om ni så gärna vill ha en hund med spetsiga öron köp en då istället för att köpa en med hängandes och klippa dom spetsiga !

nu ska jag verkligen städa är så himla seg på det..



Kommentarer
Postat av: ..

De klipper inte av öronen på dem, de sätter in ståltråd för att de ska stå upp. De lider oftast inte av det, men det kan uppfattas som det. De är svansarna de klipper av! söt son & god jul! =)

2007-12-23 @ 12:54:28
Postat av: Anonym

God Jul =)

2007-12-24 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0