nervöös

alla säger åt mej att inte klippa mitt hår.. men det är nått så grymt slitet, tappar massa hår pågrund av att det är slitet.. jag har tovor som nästin till är omöjliga att ta ut.. när jag duschar behöver jag en halv flaska balsam annars är mitt hår som svinto.. skit jobbigt !

kommer nog ångra mej skit mkt, kanske till och med gråta en liten skvätt.. men jag har hellre kort fult hår som är 'friskt' än långt och slitet.. det växer ju ut.. mitt hår växer fort med iaf när det är friskt eller va man ska säga =)

har bokat en tid på hårfixarna nu fredag klockan 11.15, nervöööst ! jag vet inte ens exakt hur jag vill ha det.. :/ och sen ska jag handla alla julklappar ska försöka göra det så fort som möjligt, för efter det ska jag solduscha så man är brun och fin på julafton =)

theo somnade halv 10 idag, skrek i en minut sen somnade han som en liten prins =) badet gick jätte bra , gjorde så det blev massa skum och det tyckte han va jätte roligt =)

nu ska jag fortsätta med min städning


Kommentarer
Postat av: Jenniien

Det är ju bättre att klippa det när det är slitet! Själv vill jag inte för mitt ansikte ser ut som en köttbulle då:P men annars skulle jag vilja prova! Klipp av så mycket det behöv, det växer ju alltid ut igen liksom! Vad kostar det att solduscha??

2007-12-19 @ 11:34:10
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0