klippa kort =)

inatt kunde inte jag somna va vaken till halv 3- 3.. theo vaknade vid 1 skulle gå in och ge han nappen, men som vanligt kunde jag inte låta bli och ta upp han. sen va han superbusig och vägrade somna när jag ville sova, men efter ett tag så somnade han emellan mej och rickard..

idag på jobbet gick det jätte bra .. fick beröm av jabra att jag va duktig till och med.. =) sen har jag bara varit hemma resten av dan.. theo och rickard gick upp klockan 1(!!!!!) idag.. theo väcker alltid mej klockan 8 men rickard får ligga och sova tills klockan 1.. men det är nog bara för att theo vet hur lat han är.. hahaha..
imorgon ska jag och theo till öppna förskolan och umgås =) ska bli trevligt.. efter det ska jag hem till mamma och visa upp theo för lars syster ..

nu har tröjan jag ska beställa kommit in på lagret så ska ringa gabriella ikväll när hon har slutat jobbet så hon kan hjälpa mej att beställa den.. =) sen ska jag ringa någon bra firsörsalong i jönköping (ge mej tips på nån) och beställa klipptid tills på fredag.. ska klippa mej så det blir lite längre än till axlarna, sen ska det vara uppklippt och pytte lite kortare där bak kanske..men vet inte hur dan lugg jag vill ha än (??)
det är ingen som tycker att jag ska klippa av mitt hår :( trodde jag skulle få lite stöd så jag kommer våga, men men får fixa det på egen hand =) rickard va iaf gullig innan idag och skrev .'tycker redan du är porrig som du är! men vem vet du kanske blir ännu porrigare i kort hår, men det går knappt bli ;) awwh sötnöt :)

nu ska jag bada min älskling.. kommer nog inte bli så kul.. han gillar inte att bada längre.. men ska sätta mej i badet med han och ha massa leksaker med oss så kanske det blir roligare . 

har aldrig varit något stort fan av britney spears men denna låten är verkligen bra  !

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Mixstudio snett mittemot Friskis nere på stan är kanonbra!

2007-12-18 @ 20:32:42
URL: http://gabbiwickstrom.blogg.se
Postat av: elin

Är du verkligen säker på att du vill klippa det kort? för jag gjorde det, och klippte upp det, nu vill jag bara att det ska växa ut å bli långt igen:/ gör inget förhastat bara=D

2007-12-18 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0