julefirande

vi låg och sov i två timmar.. så det kommer nog inte gå så bra att lägga han vid 8, ska försöka vid 9 för måste städa.. har nyss suttit och kollat igenom en överfull ikea bag med barnkläder som vi har fått.. så nu har vi ännu en kasse med kläder som vi aldrig kommer använda.. fick la ihop ett par mysbyxor och nån tröja av hela den kassen.. tycker inte om att få kläder från andra som är utomstående.. jag skulle inte ens kunna tänka mej att låta theo ha på sej dom kläderna hemma.. föreställ er dom 10 förgladaste färgerna sen i massa ränder över hela byxorna och tröjorna, nej tack !

jag är jätte godis sugen, men har bestämt mej för att inte gå och köpa nått.. jag har inte ätit godis på jätte länge.. eller jag har iaf inte köpt godis på jätte länge. 

nu är det inte långt kvar tills jul,  och denna julen kmr bli så rolig för att jag får fira den med ett barn, mitt barn ! det hade jag inte ens kunnat föreställa mej i min vildaste fantasi.. men nu är det så och jag är så otroligt glad. kommer sakna att fira julen med min mamma i år, sitta i mjukis kläder halva dan och kollar på alla julprogrammen på tv.. hjälper till lite med maten och sen byter om till lite finare kläder och äter julmat och öppna paket tillsammans...
denna julen ska vi fira med rickards pappas släkt....massa småbarn så det kommer nog vara full rulle hela dan.. det kommer theo älska, han kommer somna som en liten prins i sin säng på kvällen.. det kommer la inte bli så kul för mej och sitta och se när alla öppnar sina paket och sitter och trivs med sina nära och kära.. tur att jag har min lilla theo jag kan hjälpa med paketen och sitta och pussa på =) rickard är som ett små barn under jul, han älskar paket och blir alldelses till sej .. haha sötnöt !

min lillebror ska ju upp till jämtland med anders under julen, mamma och lars ska flytta. och stackars gabriella hur ska hon fira sin jul .. hoppas det löser sej, det är ju inte så kul för henne att sitta själv under jul.. hade gärna bjudit med henne hem till rickards farfar men tror inte det skulle vara så uppskattat, eller jag vet inte. ska ju iaf till mamma en sväng den 29 och fira lite jul. sen den 30 fyller mamma år.. och den 3 januari fyller jag 18(!!!!) =)

Ni kan ju ge mej lite tips på julklappar, har redan köpt en sak till rickard men vill köpa nått mer =) sen till mamam blird et nog 500 kr på hudoteket.. gabriella kasnke en korg med alkohol och lite gott.. och sen har jag inte en susning om va min lille bror vill ha.. han sa att han önskade sej en stock snus eller en limpa cigg.. men hur kul är det att ge bort!? haha.. han va föresten här i morse som vanligt och busade med theo.. han går ju i skola i trappuppgången bredvid..

nu sitter theo och leker på golvet, dvs han river ner allt som kommer i hans väg.. haha. imorgon är jag ledig från jobbet , riktigt skönt  .. funderar på om jag ska göra lite ischoklad då =) och på söndag ska jag baka pepparkakor och knäck med angelika och therese kommer bli super trevligt =) gillar dock inte pepparkakor man gör själv men det är kul och baka iaf :)

den här tröjan ska jag beställa nästa vecka

men nu ska jag vara lite social med mina son =)

image167

image168

Kommentarer
Postat av: Therese

Tröjan du ska beställa. är riiiiktigt fin ! :) kram på er två..:)

2007-12-14 @ 18:12:51
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0