jul firande, igen

nu sitter jag och sminkar mej, ska till mamma och fira jul snart :) theo kryper runt och leker med sin leksakshund som han fick i julklapp . har har börjat sova i sitt eget rum nu.. han sover 8-8 typ och vaknar ingenting under natten :) han är såå himla dukigt ! 

vi har fixat iordning i vardagsrummet nu, och jag är nöjd :) nästa projekt är sovrummet det ska upp två hyllor och tavlor där inne, sen är det bara hallen kvar ! =) 

marika har flyttat till torpa :) har saknat den bruden nått så grymt ! får se om vi börjar umgås igen, men det tror jag inte :( mina kompisar har ju slutat höra av sej helt nu, jag umgås inte med nån kompis sen innan. känner mej så ensam och övergiven ibland. men nu ska jag inte sitta här och deppa ska göra iordning mej och theo, sen ska vi fira jul igen =) 
 

Kommentarer
Postat av: Anna 16år

det är så jävla tragist när kompisar gör så, bara slutar umgås när en har fått barn. Men då märker man ju vilka som är enns riktiga vänner.
men jag kan förstå dem ändå.. du är ju ung och allt men de kan vell ändå försöka..

jag har inga barn, 16år

2007-12-29 @ 22:03:38
Postat av: Jenniien

det blir ju så! Det är rätt trist.. Men då är det inga riktiga vänner ändå.. jag har kvar en som jag träffar några gånger i veckan! Men sen är dte väl ingen emr av dem jag umgås med längre..:S

2007-12-30 @ 10:54:45
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Anonym

skaffa nya bättre kompisar? (:

2007-12-30 @ 18:36:44
Postat av: Anna

Stå på dej, dinna förra vänner kan inte vara riktiga vänner.
Du förtjänar bättre.
Vänner ska ställa upp för varandra
Du är grym :)

2008-01-01 @ 16:52:38
URL: http://ala3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0