gravid mage och blondering =)

åhh skrev nyss ett långt inlägg men det försvann !! :(

idag gick jag och theo upp klockan 9 och fixade iordning oss, sen kom alex och vi hängde med till han skola en snabbis.. theo gjorde succse, såklart ! och jag fick en godiss påse :P haha efter det tog vi bussen till öppna förskolan det va jätte trevligt idag.. en av tjejerna hade med sin pojkvän..blev så sjukt irriterad han lät precis somn någon jag trodde jag kände.. ahha. men efter en timme så slog det mej att han pratade precis som ferdinands mamma. 'men ferdinand ska du inte leka med om andra tjruarna' haha berättade för louise om min snilleblixt hon höll med hon hade också retat sej på att hon iinte kom på vem han pratade likt.. haha.
jag och louise..( härmed slutar jag kolla dej louise, ska börja att säga lollo från och med nuu, nöjd ? ;) !) haha. jag och LOLLO fick känna på tanjas gravid mage, sååå myyyysig ! och så himla fin va den... hon är i vecka 16.

vid 3 tog vi bussen ner till stan och kollade runt lite hittade inget fint, eller rättare sagt hade inga pengar. gick fram och tillbaka fram och tillbaka.. sen påväg hem till mamma såg jag en ny affär.. fåfäng heter den . hårvårdsprodukter och frisör.. kunde inte låta bli att gå in började prata med tjejen som stog i kassan och efter ett tag sa hon ursäkta mej men jag är helt förtrollad av din hy.. den är så himla perfekt, precis som babyhy.. ehm tack jag har foundation.. asså nej hela hyn i sej inte foundationen, svarde hon. sen kom en frisör som höll med att jag hade perfekt hy.. frågade frisören hur mkt det skulle kosta att färga mitt går blondt efter att jag har klippt det.. hon kände lite på håret frågade när jag färgade det senast och va jag har gjort med mitt hår i år, om jag har färgat den i många olika färger.. men iaf hon trodde det skulle behövas två omgångar och det skulle kosta runt 1000.. lätt att jag ska göra det sen, ska ha mellan-mörkblondt hår. =)

hemma hos mamma va lars syster som tyckte att theo va ett redigt charmtroll.. sen pratade vi på om pengar och unga föräldrar . jag ska ju inte börja skolan igen för om jag gör det får jag ingen hjälp eller nått.. då är det min mamma som är försörjnings skylldig.. och min mamma har inte råd att försörja mej.. så tycker det är bättre att skaffa ett jobb, och plugga på komvux eller nått när jag fyller 21.. det känns lite surt att inte gå klart tbildningen eller att inte ta studenten.. men har hellre pengar så jag kan försörja mej och theo.

nu sitter jag hemma och håller på att kolla på en film lite halvt, efter den ska jag hälla upp et vaaarmt bad och tända lite ljus  och bara ligga och slappna av för en gångs skull.. imorgon är det jobbdags igen tänkte gå lite tidigare till jobbet så jag kan gå in och se om man kan boka en tid för brunutan sol duschning.
och på fredag ska vi handla massa julklappar.

skiter nog i att kolla på filmen och hoppar ner i badet nu istället =) 

Kommentarer
Postat av: jennie

va jobbar du med? jobbar du heltid? vad tjänar du & va kostar din lägenhet.. & en sista fråga, bor du sj med theo lr har du pojkvän som bor där? guud va nyfiken jag är.. :P good juul :D

2007-12-20 @ 00:22:25
URL: http://nogg.se/haley
Postat av: Jenniien

haha, ferdinands mamma:P

Min syster är ju exakt lika långt gången som Tanja! De har samma BF :D Ska träffa henne i jul så dår får jag äntligen se magen!!

2007-12-20 @ 10:41:11
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Julia

Har börjat läsa din blogg och jag tycker verkligen att den är jättebra! Jag beundrar verkligen dig och din lilla pojke är så jävla söt! Jag undrar bara vart i Jönköping du bor, för alla mina kusiner bor där, och kanske så vet du vem de är...för jönköping är ju en liten stad ;).

ha det bäst / julia

2007-12-20 @ 16:21:17
URL: http://juuuulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0