bilder =)

hittade denna listan på jonnas blogg, fast jag raderade lite frågor som jag inte kunde svara på..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev mamma :)

Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga.. men detta året nyårslöfte är att gå ner i vikt

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nja nee..

Dog någon som stod dig nära?
nope

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
en slimmad kropp.. haha

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
7 mars =) 2 januari och 3 januari..

Vad var din största framgång 2007?
fick ett jobb, och en familj =)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
jepp har varit sjuk

Bästa köpet?
sakerna till theo

Vad spenderade du mest pengar på?
saker till theo

Gjorde någonting dig riktigt glad?
när theo föddes och när vi fick våran lägenhet på torpa =)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladar, detta är det bästa året i mitt liv

Vad önskar du att du gjort mer?
att jag gick mer i skolan när jag va gravid.

Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit

Hur tillbringade du julen?
julen kommer tillbringas först med rickards mammas familj den 23. sen med hans pappas släkt den 24 och den 29 med min mamma..

Blev du kär i år?
i theo <3

Favoritprogram på TV?

desperate housewifes

Bästa boken du läste i år?
ingen aning..

Något du önskade dig och fick?
hade inte direkt önskat mej nått.. men jag fick världens bästa överaskning.. theo !

Något du önskade dig men inte fick?
hmm.. mer betalt på jobbet kanske? hah

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
på morgonen klockan 8 va jag på mitt första utraljud med mamma.. sen firades jag lite av min familj, sen åkte jag hem till rickard och han pratade med theo i magen

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
tror faktiskt inte det


Vad fick dig att må bra?
theo


De bästa nya människorna du träffade?
lollo,jimi och mosan såklart :P hah

hade inte ätit nått på hela dan idag förutom 2 clementiner, och blev sugen på varma mackor så jag slängde ihop en köttfärsås av gamla rester det blev köttfärs, krossade tomater,ketchup, morötter.. och grädde hade ingen vanlig grädde så tog den vi hade i en flaska typ som en mousseflaska.. det fick bära eller brista tänkte jag, det blev iaf bra.. lite mkt salt.. varma mackorna blev rätt bra iaf =) men fick bara i mej en och en halv.. har ingen matlust för tillfället.. jag som brukar vara galen i mat annars :S 
På fredag ska rickard köpa julklappar och födelsedags presenter till mej =) förhoppningsvis så blir det dom skorna jag vill ha, men det blir det nog.. för rickard är såå himla snäll (fjäsk) haha. sen efter jobbet kommer han och hämtar mej så ska vi handla till resten av familjerna tillsammans.. får la se hur länge rickard orkar gå i affärer, blir la inte så länge tror jag..

nu ligger theo äntligen och sover.. la han klockan 9 och sen har han legat och skrikit i 20-30 min, sen varje gång man går in blir han bara ännu ledsnare.. provade att läsa en saga han låg ner och skrattade men efter ett tag va det inte alls lika kul längre och han började skrika igen :( men nu sover han ju iaf =)

tröjan jag skulle beställa har inte kommit in på lager än så hoppas den gör det snart ! 

imorgon ska jag jobba igen sen blir det nog hem och städa  och efter det blir det nog en slapp dag igen, ska la troligtvis bada theo. och på onsdag ska jag på öppna förskolan och sen hem till mamma

nu ska jag kolla på tv

här kommer massa bilder på theo, liten och stor =)

image169

image171

image172

image174

image175

image176

image177

image178
theo och petra ..dom är födda samma dag,
image179

image180

image181

syster och theo =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet, äckligt smal har Tara blivit! Vilken söt unge du har förresten =)

2007-12-17 @ 22:11:31
URL: http://obekvamasanningar.webblogg.se
Postat av: Mandy

Vilken söt liten kille..:)

2007-12-18 @ 00:50:45
Postat av: jonna

han är så jäkla söt ! :D

2007-12-21 @ 14:55:37
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Bea

vad söt :) Tänk vad tiden går snabbt.

2007-12-27 @ 15:32:21
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0