ännu en tävling

http://kenzaas.blogg.se/1196859776_tvling.html#comment. här har du chansen att vinna en skit snygg mobil, jag hoppas självklart att jag vinner för min underbara son tog sönder min mobil för ett par veckor sen.. så nu har jag lånat en kompis mobil som också har ballat ur, den lever sitt eget liver stänger av sej , och tar inte emot vissa samtal, uppåtknappen funkar inte osv  .helt omöjlig att tämja..sen så räcker batteriet i sisådär 20 minuter innan det är dags att ladda igen .. så nu är jag typ mobil lös :/  sen har jag inte råd med en ny då jag knappt har någon inkomst. precis sådär lagom kul, not !

håll tummarna för mej ;)

i lördags va vi barnvakt till hampus och oliver.. kan summera det i ett ord VILDDJUR..haha. dom sprang runt och skrek och höll på hela tiden.. men det va faktiskt rätt så kul iaf :) lagade först pannkakor klockan 1 och sen vid 5 ställde jag mej och gjorde makaroner och falukorv .. duktig jag va :) sen satt vi och mös framför tvn med massa chips, godis och julmust :)


Kommentarer
Postat av: Jenniien

hur gammla är de??

2007-12-11 @ 16:28:14
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0