:)

JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ! har hittat värdens finaste skor som jag måste ha.. kostar 700 , så nu blir det till att skramla ihop pengar .. kommer nog inte gå så bra :/ skorna är ett par ankel boots med en rosett typ.. låter inte så snygga men dom va verkligen dö snygga !

provade massa kläder idag som jag tänkte ha på jul.. men jag ser fan ut som ett hus i alla kläder jag provar :( så det får bli mina vanliga kläder, hur kul är det :S

nu ska jag umgås med min lilla son, som för övrigt är väldigt envis :) haha ikväll ska jag dippa grönsaker och kolla på top model finalen :)


Kommentarer
Postat av: Elin w

Hej! Jag måste fråga dig en sak. Jag ska vara maria i ett julspel och jesusbarnet är en bäbis på 8 månader och en på 10 månader. Och teo är j nästan rutn denna åldern och jag måste bara fråga, är dom lätta att handskas emd? haha. Eller ska man räkna med attdom skriker och blir rätdda och så ? Barnen arh oftas bara varit 4 månader innan och mest sovit. Men n är dom ju större. Tänkte fråga dig som kanske har lite mer erfarenhet :)

2007-12-12 @ 18:20:56
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se
Postat av: elin

Du kanske ska ta och växa upp och inse att du inte kan tänka på bara dig själv längre, du har en son, ett liv, att ta hand om. Vem lägger ut 700 kronor på ett par skor om man knappt har pengar och ett barn att ta hand om?

2007-12-12 @ 21:09:36
Postat av: Jenniien

Åh, va kul med skor, vill också ha!
Vilken korkad kommentar du fick där då.. bara för man har barn ska man väl inte sluta uan sig lite fint ibland! Theo har alltid fina kläder! Han behöver inte gå smutsig eller i för små kläder! Nu är det din tur att få nått tycker jag:) Skit i den där kommentaren, ta bort den vettja!

2007-12-12 @ 21:37:55
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Amanda

Jag håller med Jenniien . Köp skorna ! Det har du förtjänat . Du jobbar , och har ett barn att ta hand om , unna dig det ! Jag tror inte du ser stor ut . Skit i det . Köp nått du tycker är fint :)Huvudsaken är att man trivs i vad man har på sig . Skit i vad de andra tycker , så tänker jag när jag köper kläder :)

2007-12-12 @ 21:47:57
URL: http://maandie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0