17 december

det känns så overkligt att det är jul om en vecka..har bara köpt en julklapp och den är till rickard ångrar det jag köpte nu, skulle köpa nått annat.. men ska prata med min syster om hon kan hjälpa mej att skicka efter en sak.. vad det är kan jag inte skriva här eftersom rickard brukar läsa min blogg..

till mamma blir det nog 500 kr på hudoteket.. gabriella tror jag att det blir en korg med en sprit flaska lite cider godis och sånt =) och alex vet jag inte :S

detta önskar jag mej :

 rosch borste ( eller hur det stavas)
 foundation borste
 mobil
 kamera
 ankel bootsen som jag har kollat in
 skötväska 
 platttång
 presentkort på massage
 och massa pengar =)

hoppas det kommer snö snart, hur kul är det med en jul utan snöö.. :/ theo har inte ens fått åka pulka än :.. 

inatt sov theo hela natten . han vaknade runt 8, fast vi gick inte upp förens klockan 9.. men nu är han jätte trött så ska inte sitta här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0