1 advent på liseberg

igår va jag, theo, mamma,lars och britt marie på liseberg.. det va verkligen jätte fint och mysigt :) jag och theo åkte sagoslottet först va han jätte rädd sen när man fick se massa figurer tyckte han det va jätte roligt. sen tittade vi på massa djur kaniner, hönor, getter, en ren och några andra.. theo brydde sej inte så mkt han bara kollade lite på dom. men han gillade alla lampor.. det va flera tusen lampor och det va så himla fint =) ska dit nästa år igen.

på onsdag ska vi på Bvc och väga min lilla tjockis han väger nog runt 11 kg. sen efter det ska jag antagligen till öppna förskolan, ska bli trevligt.. känns som man har missat massa. sen ska det bli kul för theo och träffa alla barnen, det va nog en månad sen vi va där sist.

på jobbet julpyntade vi och spelade julmusik.. va jätte mysigt, det är ju bara 3 veckor kvar till jul nu.. va jag längtar :) är så nyfiken på va rickard ska ge mej han säger att jag kommer bli jätte glad.. vi ska fira jul den 23 hos rickards mamma. den 24 hos rickars farfar.. och den 29 med min mamma . sen ska vi la fira lite själva  med ..  det blir mkt julfirade i år, trevligt :) 

men nu ska jag ta och busa med min bebis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bloggar du så sällan nu för tiden ? Förrut kom det ett om dagen ungefär . Nu kommer det en gång i veckan ? Det är därför du tappar läsare tror jag ..

2007-12-04 @ 22:30:49
Postat av: Lajna

tycker att det är tråkgit att du bloggar så lite nu för tiden! du tappar nog många läsare..
jag förstår dig att du ahr barn och allt men så inte har tid
men ett kort inlägg några gånger om dagen skulle vell inte ta mera än 10min som längst :)
då får du nog tillbaka dina läsare, bara ett tips :D

2007-12-05 @ 15:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0