stackars theo

nu håller jag på att göra fläskpannkaka till middag =) så gott är det.. theo råkade ut för en olycka innan :( jag ställde upp brödrosten på tv bänken så han inte skulle nå den men det gjorde han iaf och fin brödrosten över sej och trillade.. han blev jätte ledsen :( synd om honom, men det gick över rätt fort när han fick en banan ! =)

ikväll ska vi äta fruktsallad =) och efter det blir det städning igeeeen ! men det blir sttökigt väldigt fort när man har småbarn som har lärt sej att öppna alla skåp och lådor.. 21.55 på 5an är 'elake kocke' gordon ramsey.. tycker det är skit kul att kolla på program med han =)

nu ska jag busa med theo innan maten är klar =)

Kommentarer
Postat av: Maria

2 tävlingar i min blogg nu :)

2008-01-31 @ 19:37:26
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0