magont

gick och la mej vid 12, men kunde verkligen inte somna magen värkte och skrek efter mat.. så rotade igenom hela frysen kylen och skafferiet.. hittade tillslut en popcorn påse.. =)

det är fortfarande ingen som har bjudit över mitt bud på tradera :) hoppas löshåret blir mitt, och hoppas jag får det innan nästa lördag för då ska jag till huset med mina tjejjer =) eve och lollo.. ska kanske åka och tatuera mej i forserum hos en eve känner.. ska skriva theo med skrivstil någonstann.. kom med förlag vart :)

nu sitter jag och skriver med. www.metrobloggen.se/ungamamman på msn, hon va med i metro för ett par månader sen :) om jag inte minns fel..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tradera är ju super man kan ju hitta hur mycket fynd som helst , hoppas du vinner nu då :) Jag brukar alltid lägga mitt bud i sista sekund för då vet man att man kommer vinna det :)

2008-01-24 @ 21:48:12
Postat av: Starchild

Otroligt söt unge du har :o)
du har säkert hört det förrut ;o)
men sant är det..

2008-01-24 @ 23:18:20
URL: http://modeakutens.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jag ska skriva Ludde på (det klassiska) vristen. Tror jag iallafall.. Magnus ska skriva det på hjärtat men det känns inte som en hit för mig :p

2008-01-26 @ 11:29:28
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0