löshår

nu ligger mn busunge och sover, han har varit väldigt kinkig idag.. men tror det är en tand som spökar :( idag har vi varit på öppna förskolan va inte så många där ida men det va trevligt iaf. theo visade upp sina gåtalanger och alla tyckte han va jätte duktigt :) efter det tog vi bussen ner till stan och köpte hårfärg, nål och tråd .. eftrsom mitt löshår kom idag :) är inte jätte jätte nöjd men nöjd är jag , tack rickard =) så nu har jag fixat det och bestämt va jag ska ha på mej på lördag ett par svarta jeans, vit guldig topp från gina och mina svarta pumps =) 

ush va jag avskyr mina höfter, skulle kunna spy på dom .. tänkte bara säga det !
och en till sak jag har sålt löshåret det första löshåret jag beställde nu :) 

har precis ätit en amerikansk sallad eftersom attt jag kom på att jag bara har ätit två mackor på hela dagen idag, måste skärpa mej med maten verkligen ! är det någon som vet nån bra salva mot röda rumpor som verkligen funkar.. theo är jätte röd fast han får lufta smörjer in han osv. :( synd om han..



image212

image213

Kommentarer
Postat av: Marie

jag använder enytyol (stavas) o den är svin bra

2008-01-30 @ 22:54:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Sofia

Min dotter hade samma problem, luftade och använde inyotol (tror jag den heter) men inte hjälpte den. Visade sig att hon fått svamp, använde salva mot det och nu är hon inte röd längre. Kan Theo också fått det kanske?

2008-01-31 @ 00:07:40
URL: http://novasmammas.blogg.se
Postat av: Lollo

Du har världens sötaste son :)

2008-02-02 @ 16:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0