Löshår hit och dit ..

fick hem löshåret idag är verkligen inte nöjd, det va på tok för lite hår för mej och för mörkt :( skulle passa någon bättre som har tunt hår och intelika tjockt som mej.. så ska nog sälja det... ngn intresserad?

men ska försöka fjäska lite för rickard och se om han vill köpa detta  ( TRÄNS (TOYO)till mej :) vet att det är bättra att köpa äkta löshår men det har jag inte råd med och sen ska jag bara ha i löshåret ibland när man vill vara extra fin :) har någon hört nått posetivt eller negativt om det löshåret jag funderar på att köpa?? :)

nu går theo igen, han är så himla duktig :) han spottade mat på mej innan idag och det tyckte han va jätte kul, busungen ! :P

nu ska jag ringa rickard :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0