Las vegas ! :)

theo somnade för en timme sen.. han somnade nästa på en gång när jag la ner han i sängen :) imorgon är det fredag och ska kanske med angelika på tjejkväll men vet inte än.. sen blir det nog bara lungt resten av helgen. nästa fredag ska jag eller vi (vet inte än)på för inflyttningsfest hos frida sen efter det blir det krogen.. kommer bli jätte roligt ! fast vet inte vad jag ska ha på mej, vill ju vara fiin såklart.. har ju en sidentunika men vet inte va jag ska ha till den.. kom med förslag :) en annan sak som är lite jobigt är att alla jämt vill dansa, och jag hatar att dansa (bara för att jag inte kan) hur kul är det att bli lämnad själv medans alla andrar dansar.. aja.. är lite nervös inför mitt första krogbesök som ni kanske förstår :P hahha.. mesig jag är :p

mitt ansikte håller på at bli bättre knottrorna är nästan borta och är bara lite torr :) först tänkte jag ju prova acos brunutan sol i ansiktet igen för att se om det va de som utlöste det, men nu vågar jag faktiskt inte !

pratade med stina innan angående hundpassningen det va många som hade hört av sej , men va hon intresserad så skulle hon ringa imorgon.. hoppas verkligen hon ringer, för hur kul hade det inte varit för både mej och theo att ha en 11 veckors mops hemma . :)

nu börjar las vegas igen =)

Kommentarer
Postat av: annika

gumman alla dansar fult på krogen:P inget att oroa sig för! ha bara kul!

2008-01-18 @ 11:40:31
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0