klappa händerna

idag gick vi upp sent.. skönt att sova länge nån dag då och då =) sen blev det pannkakor till frukost .. theo fick med smaka han tyckte d et va jätte gott =) snart ska vi gå ner till polisen i mjukiskläder och hämta mitt leg, äntligen .. :)

jag håller på att försöka lära theo att klappa händerna, det går inte så bra men det kommer när det kommer.. idag upptäckte vi att han kan en till sak.. säger man mmmyysis till han så lägger han sej ner med huvudet på sne och myser.. skit söt är han =) innan vinkade han bara när man vinkade till han men säger man ' kan du vinka theo. så vinkar han samma sak om man säger 'hejdå'.. jag är så hiimla stolt ! :)

nu ska han få lite mellanmål det blir yoghurt och smörgåsrån =)

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Gillade din "Gästblogg" som du skrivit. Du är en riktigt stark person, eller du ger mig iallafall det intrycket. När jag läser det du skrivit. Ni är starka du och pappan till barnet. Hoppas att allt är fint med er och att ni får ett toppen 2008 : )

2008-01-17 @ 17:05:56
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Sara

Läste också "gästbloggen". Syntes det ingenting på magen eller kroppen i övrigt? Det där med "bubblor" i magen, var det sparkar eller? Konstigt det måste ha känts att få veta att du skulle ha barn inom några veckor bara!

2008-01-17 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0