Jippi =)

rickard beställde löshåret till mej nu :) han är såå himla snäll, iband  ! =) :P imorgon ska vi på öppna förskolan , ska bli kul och se vad dom säger när dom får se att theo kan gå :) efter det ska jag ner på stan ska köpa nål och tråd så jag kan sy fast clip'sen på löshåret =) leveransen tar 1-2 dagar så förhoppningsvis får jag det på torsdag så jag kan köpa en hårfärg som är i samma färg så allt är klart till på lördag.. för då ska jag lollo och eve på huset..

theo verkar lite trött och när han har somnat ska jag passa på att städa lite:)

för er som undrar blir theo snart 11 månder , tänkte skriva en lista på theos framsteg.. men han kan så mkt du så det kommer bli en väldigt lång lista.. så skriver det en annan dag :)

föresten kolla in klippet under .. visst är han duktig !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0