ingen rubrik

nu har jag hämtat ut legget, va himla lång kö det va flera familjer som skulle skaffa pass till alla.. men nu har jag det iaf :) sen gick vi till ica klosterkungen och köpte gurka, paprika, morötter och holiday dip =) hoppas det är något bra på tv ikväll så man har nått att dippa till :)

när jag nästan va hemma kom jag på att jag hade inte ätit något idag förutom 2 pannkakor i morse,.. så gick in till pizzerian och beställde en hawaii med sås .. så gott men onyttigt ! inne på pizzerian mötte jag tollbo .

kul att så många gillade min 'gästblogg' som jag skrev :) har även fått besöks rekord idag.. har visseligen inte så många besökare men jag är glad för dom 'få' jag har :)

jag är så himla dålig på att komma ihåg kameran när vi ska iväg, men ska försöka bättra mej :)

image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0