ingen rubrik

nu har jag gjort lasagne, fullkornslasagne med paprika :) mmm gott.. jag är inte ens hungrig, men det är jag typ aldrig men jag äter ändå för att det är gott.. :/ men ska bara ta lite lasagne nu sen ska jag frysa in resten, så jag har något nyttigt och gott när jag blir sugen på onyttig snabb mat =)

theo ligger och sover la han vid halv 9.. sen låg och och skrek var 10nde minut i en halvtimmer eller nått.. men nu sover han iaf :) håller på att städa här hemma, det blir så lätt stökigt när man har små barn som älskar att riva ner alla saker..

jag måste verkligen ner till polisen snart, ska skaffa leg.. har ju inte gjort det än. det får la bli imorgon efter jobbet om mamma kan då vill säga..

nu ska jag ta och äta lasagne och kolla på tv =)

image193



Kommentarer
Postat av: S T E P H

TÄVLING.
Nail Wax Bubble, vilket är ett fruktigt vax som håller naglar och nagelband återfuktad. Det doftar näst intill himmelskt, och är lätt att arbeta in i nagelbanden! I en söt liten bubbla som du alltid kan ha med dig, perfekt att smörja in naglarna med när du väntar på bussen/T-banan.

följ anvisningarna på www.stephanielouise.blogg.se

2008-01-09 @ 21:26:38
URL: http://stephanielouise.blogg.se
Postat av: Anonym

uppdatering?

2008-01-13 @ 11:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0