gravid

idag har jag och theo varit på öppna förskolan det va jätte kul idag ! :) under sångsamlingen va elias och theo på gitarren som vanligt så inte lotta kan spela.. hehe. theo busade jätte mkt med alla barnen.. och han visade att han kunde vinka, att han vet vad lampan är och att han kan gå helt själv med gå vagnen hur bra som helst :) sen satt jag mest och pratade med evelina och louise, vi ska nog ut den 2 februari det va ju premiär på nått då=)

efter det tog jag bussen till a6 skulle ju träffa malin men hade tydligen inte hennes nummer så gick där ett tag såg henne aldrig så ringde mi istället, hon hade stoora problem.. haah. hon hade precis bytt blöja på ronja så upptäckte hon att hon inte hade några blöjor med sej till sin syster, så lo sprang och frågade alla grannar men dom hade inga.. så jag tog bussen till lijeholmen och kom med en blöja till henne.. va snäll jag är =) :P mis systers dotter kunde se döda trodde vi.. hon sa massa konstiga grejjer *vem är det som gråter så sorgligt*, sen satt hon och tröstade en pojke i fåtöljen som hande slagit sej på benet han hette viktor och hade en dum pappa sa hon att han sa. sen va det en pojke som hette fredrik och han va tydligen jätte elak. vi frågade henne flera gånger va va det du sa att viktor satt hon pekade på samma plats hela tiden och massa sånt. ush vi blev skit rädda typ.  sen gick vi från lijeholmen till torpa och lekte hemma hos mi och kollade på unga mödrar =)

just det, precis när jag har börjat känna mej någolunda smal så fick jag veta av rickard att susanne undrade om jag va med barn för det såg ut så på massa kort.. fan va kul, blev faktiskt lite ledsen.. 

imorgon ska jag hämta ut mitt leg, ser hemsk ut på bilden.. haha men men :P theo är så himla söt när man vinkar till han då bllir han helt galen gör massa konstiga ljud hoppar upp och ner och vinkar som en tok :P haha
funderar på om jag ska köra alevo dieten man äter bara shakes under 2 veckor.. fick smaka av mi och det smakade inte så himla illa som jag trodde. eller ne jag vet inte men ska byta ut några mål iaf.. får se !

inte så bra bilder, men alla bilder jag har tatt har lagt sej på intern minnet och dit hittar inte jag :S men ska be rickard om hjälp =)

image194

image195

image196

Kommentarer
Postat av: Maja

Det blir hur bra som helst! Titta om du är nöjd med inlägget och om det är nått du vill ändra! Kram Maja och tack för din berättelse :)

2008-01-17 @ 07:34:35
URL: http://ViUngaMammor.blogg.se
Postat av: Jonna

han är ju hur söt som helst! :D

2008-01-17 @ 11:41:33
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Leas mamma Sandra

Så du fick också reda på sent att du var gravid? Jag fick reda på det i v 22. Ha det bra!

2008-01-17 @ 12:49:31
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Leas mamma Sandra

lea blir 10 mån den 27 jan, Theo då? :) Kan jag länka dig?

2008-01-17 @ 13:19:35
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Leas mamma Sandra

okej. :) är allt bra med honom?

2008-01-17 @ 13:42:29
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Elin w

Vissa tror faktiskt att barn kan se döda. dom ahr ett mycket öpnare sinne och det har hänt innan att de sett döda släktingar och frågat vad domtilelxempel sitter och gråter för och då har ingen vuxen sett det.

Fanns många exempel på det. Lite läskigt faktiskt.

2008-01-17 @ 21:31:22
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se
Postat av: emelie

hej hej jag undrar vart du hittat dom fina byxorna och skärpet som theo har :)

2008-01-19 @ 18:17:58
Postat av: Erica

Hej!

Vill bara säga att ni har den sötaste bebis jag någonsin sett!

Ta hand om er! / Erica

2008-01-22 @ 12:27:09
Postat av: Anonym

heejsan, ännu en ung mamma roligt. vart bor du o hur gammal är du ;)
spana in mig o lämna ett spår, eller du kanske har familjeliv, jag heter mamem där iaf;)
metrobloggen.se/ungamamman kram emelie

2008-01-23 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0