baara så ni vet.....

så är theo är sötast!! =) han går mer och mer nu.. så snart går han väl på heltid =)
igår storhandlade vi 1500 gick det på.. så nu är man fattig igen =( köpte saker så jag kan göra chilikyckling nån dag ! jätte gott :) kommer inte bli lika god som pastabageriets men blir den hälften så god så är jag nöjd =) 

nu ska jag hoppa in i duschen med theo, jag ska iväg och äta på jensens beaf house(eller va det heter) klockan 6 med mamma och lars =)

image202

image203

image204

image205

image207

Kommentarer
Postat av: eline

oh va söta bilder! =)
han är ju FÖR söt.

2008-01-26 @ 14:27:15
Postat av: Linda

Åååh första bilden måste jag bara sno :D !

2008-01-26 @ 17:50:59
URL: http://klyver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0