13 januari

igår va jag och mama och shoppade på a6.. det blev ett par svarta jeans,en snygg sidentunika, kofta, strumpor, tunika, tights ,Kofta med snygga dragkedjor,småklämmor till håret och bronspuder..det gick på mer än va mamma hade trott hela 1800.. (det va hon som betalade fick det i födelsedagspresent).. i torsdags beställde jag mitt leg, ska hämta upp det nästa vecka =) sen blir det att jag ska ut på korgen näst nästa helg eller nått =)

igår va första gången jag kände mej smal när jag provade kläder..när jag skulle prova jeans plockade jag åt mej storlek 38 av alla.. skulle gå in och testa och såg till min stora förvåning att alla va förstora.. så provade storlek 36 och dom satt jätte bra :) sen testade jag ett par 34 för skojjs skull dom fick jag näääästan igen ! sen har jag upptäckt att man ser mina nyckelben med..:)

igår kväll smörjde jag in mej med brun utan sol för ansiktet.. och när jag vaknade idag på morgonen kliade det nått så grymt i ansiktet och det va knottrigt.. kollade mej i spegeln och va rödflammig..fattar inte varför det blev så.. ska prova att smöjra in mej om ett par dagar igen så man får se om det va den som utlöste det..

theo sover fortfarande hela nätterna =) han är superduktig.. nu går han runt bordet och river ner allt han får tag på. sötnosen ! :) han blir ett år om ca 2 månader.. min storaa kille.. huah va det har gått fort.. han låg ju nyss helt still och sov hela dagarna och snart kan han gå, känns overkligt. den 7 mars ska vi ha 1år(!!!) kalas, theo ska få en liten tårta som jag ska göra till honom och den får han äta och kladda med bäst han vill =)

snart får angelika sin bebis(3 veckor kvar till BF) då ska jag och theo vara där och mysa med bebisen jämt, hon bor ju längst upp i samma hus som vi så det är nära och bra:) ska nog fika med henne ikväll me =)

snart börjar rockstar supernova som jag ska se på =) sen ska theo bada

föresten ska jag söka jobb på ikea lagret nästa vecka.. ska skicka in en CV som gabriella och viktor ska hjälpa mej med=)

Kommentarer
Postat av: e.

bor du i jönköping ? :O

2008-01-17 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0