1 ååår

god morgon, eller god middag kanske man säger nu =) idag ska vi bara slappa och vara hemma, jag ska bara springa ner till affären och köpa saker så ag kan göra fläskpannkaka idag, men måste vänta tills rickard vaknar så han kan ta theo
theo håller på att få en tand till , tand nummer 5 (!!!) nu har han nyss ätit massa gröt så han är mätt och belåten.. han är så söt när han vill ha mer då skriker han MAMAMAMAMAAAMMM !! han är väldigt höjudd av sej :P
om exakt en vecka blir han 11 månader !! sen är det bara en månad kvar och d blir han 1 år.. tiden går så himla fort. vi skickade in dagis papprerna igår, ush det kommer bli jobbigt att lämna han på dagiset.. vi ansökte om plats från 1 april.

jag måste verkligen hitta ett jobb nu.. men det är så himla svårt skulle vilja jobba i klädbutik. men allra helst vill jag utbilda mej som barnmorska..
ska hitta mina pappren från förlossningen och skriva ner det här så ni kan få läsa, det är faktiskt riktigt kul att läsa :)

men nu ska jag umgås med min högjudda son :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill me bli barnmorska, men ska utbilda mig till undersköterska nu i augusti :)

2008-03-12 @ 19:00:49
URL: http://fismajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0