6 månader

idag blir theo hela 6 månader.. han har faktiskt fått paket av mej och rickard , rickard envisades om att vi skulle slå in dom så då gjorde vi det :) hah . han fick en napp, nappflaska, hak klapp från rock star baby och två leksaker . nyss så åt vi middag jag och rickard åt tacos och så fick theo biff stroganoff idag igen eftersom han blev 6 månader och det är hans favorit. sen blev det efterätt hallon, päron pure eller nått sånt sen fick han jucie att dricka till det .  mumms :)

idag när vi va på första klass provkörde vi en city jet, blev helt kär i vagnen. fast det blir nog en city elit istället i färgen aqua .  i helgen ska vi nog bara vara hemma och mysa.. ska fira gabrielle på söndag, det är nog det enda vi ska göra.

Ikväll ska vi kolla på på film och så blir det chokladpudding och grädde, jobbigt att vi inte har någon elvisp bara :S men det ska nog lösa sej iaf, jag sätter rickard på att vispa grädden :) nu ligger theo och får sin dagliga dos av sin skönhetssömn. han är så söt när han sover :) han vaknade klockan 3 inatt och skrek jättte länge idag igen han är väldigt mammig och pappig av sej och vill komma upp till oss hela tiden, men om vi tar upp han varje gång han skriker, så lär han sej att om han bara skriker tar vi upp han, och det funkar inte i längden. jag hör ju på hans skrik att han inte har ont eller är hungrig,  svårt att förklara men man hör skillnaden på skriken. tycker det är väldigt jobbigt att inte ta upp han när han skriker. :( så rickard stog och tröstade han bredvid barnsängen och gav han nappen , vatten och strök han över magen. efter ett bra tag somnade han om och vaknade inte förens klockan 8 och då skyndade jag mej till sängen och tog upp han så fick han mat . =) om theo inte har vaknat på natten och sovit jätte många timmar så blir jag jätte glad på morgonen när jag hör hans skrik :) 

theo är världens sötaste bebis, älskar verkligen att vara mamma :) det är ju inte direkt en dans på rosor jämt, men det är underbart ! :)


här kommer lite bilder på theo på sin 6 månaders dag =)


image22


 



image23

image24


image25



image26

image28

Kommentarer
Postat av: Alex!

tror inte det finns någon sötare bebis än lille Theo =)

2007-09-08 @ 02:31:40
Postat av: Cecilia

Söööt! Har har så fina blåa ögon! :)

2007-09-09 @ 11:27:11
Postat av: Amanda

Gud vad han är söt! Jag längtar sååå efter att få en egen bebis:/

2007-09-24 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0