12 oktober

skrev nyss ett långt inlägg men sen tryckte theo på någon tangent så det försvann :/ han lyckas med allt :P haha
igår va vi ute hos jimi , lollo och moa åt spagetti och köttfärsås opch pratade =) vi kanske ska till dom imorgon igen.. och då ska rickard med isof.

imorse badade rickard med theo, theo älskar att bada :) jag städade och sminkade mej sålänge. sen åkte jag och theo upp till a6 åt på mcdonalds lilla menyn plusmeny och cheddar dip =) mm.. så gott , men så onyttigt ! frågade iaf efter en anställningansökan. så ska fylla i den snart och lämna in den , förhoppningsvis får jag väl jobb.. skulle passa bra med lite extra pengar varje månad. vi handlade lite saker på coop med våtservetter, burkmat och godis. sen kollade vi i lite kläd affärer hittade lite fina barkläder jag ska köpa till theo när pengarna kommer in :) ska äntligen köpa den stickade tröjan på hm som jag har kollat in så länge nu, den är fiin =)

nyss så åt theo spagetti och köttärsås och mango med yoghurt som efterrätt.. båda burkarna va från 8 månader. han tyckte det va jätte gott ! =) han har fått två röda prickar i ansiktet tror han har blivit biten av en insekt, stackarn . men han verkar inte lida av det. Tand nr 2 har sprukit upp nu.. så nu har han två tänder där ner i mitten som är påväg upp.. döh snygg kommer han bli :) jag tycker  att han har fått mkt hår på sistone, snart kan han la ha tuppkam.. ;) ne det dröjer nog ett tag..

har fortfarande inte bestämt mej om jag ska fortsätta min skol utbildning eller om jag ska börja jobba istället.. om jag börjar skolan igen så blir det så tjärvt med pengar. Det lutar åt att börja jobba istället.. man kan ju alltid läsa på komvux sen. men det är ju ett tag kvar innan jag måste bestämma mej, har iaf sökt jobb på mc donalds så jag kan jobba där en tid fram över, om jag får jobb då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle säga plugga. Det är nog svårt att få jobb även fast man gått gymnasiet. Men förstår att det kan bli lite tungt ekonmiskt. Men på lång sikt är plugga bäst. =)

2007-10-12 @ 19:34:03
Postat av: Lovisa

Har du gått ut gymnasiet? Om du inte har det tycker jag du deffinitivt ska plugga klart, du kan ju söka bostadsbirrag och mycket annat, sen jobba extra på mc donalds på helgerna. Bidrar inte theos pappa något ekonomiskt?:S ps Lägg upp lite mer bilder:D det är så kul för Theo är så söööt!

2007-10-12 @ 22:00:34
Postat av: Jenniien

Jag ville också plugga men nu känner jag mig så stressad.. jag vet inte rikgit vad jag vill plugga längre heller:S jag skulle ju iaf få ut ca 11000 i månaden om jag pluggade och tog fullt studielån.. Men sen vill jag ha ett till barn innan jag börjar plugga.. annars måste jag vänta såå länge på en till ju:(

2007-10-16 @ 08:19:19
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0